Windows 11 Home S L Midnight 3 In 1 [ X64 ] [22 H 2-22621.1105]

Uzun Bir Aradan Sonra İlk Çalışma Olmakla Birlikte Fazla Zaman Ayıramadım Bilmenizi İsterim.

Önemli Konuları Aşağı Ekledim.







 LÜTFEN KURULUMU NET BAĞLANTISINI KESEREK YAPINIZ.

- TPM ve RAM Test PASS geçilmiştir, doğrudan kurulum yapılabilir. Bir sorun olmamalı.

(Bunların ne olduğunu hakkında ayrıntılı bilgi nette bolca mevcuttur. Açıklamaya gerek duymuyorum.)

 Şuan aynı işi RUFUS son versiyonu da yapmaktadır zaten.

- Görsel çalışmada kullanılan iconlar tarafımdan hazırlanmıştır başka bir yerde bulamazsınız, belirtmek isterim. 

- İconlar yüksek çözünürlükte hazırlanmıştır. istediğiniz kadar büyütün bozulma olmaz ekran alıntısında da görebilirsiniz. 

- Masaüstü iconlar aktif gelir,

- Cortana tamamen kaldırılmıştır, geri dönüşü yoktur.

Windows Güvenlik Merkezi ve Defender tamamen kaldırılmıştır, Geri dönüşü yok. gerekte yok zaten.

- Bilgisayarım daki Üstte gördüğünüz ve bana göre lüzumsuz olan ve kimsenin kullandığını düşünmediğimi "KLASÖRLERİM" bölümünü tamamen kaldırdım. 

- Güvenlik merkezi bulunmadığından mutlaka antivirüs yazılımı kullanmanızı tavsiye ederim. Tabii ki takdir sizin, sonra bana LAFINIZ OLMASIN.

- Sağ tık menü HASH Tab eklenmiştir. Dosya HASH değerlerini doğrudan kontrol edebilirsiniz.

- Performans ayarları yapılmıştır.

- One Drive tamamen kaldırılmıştır,

- Rahat kullanım ve alışkanlık için KLASİK sağ tık menü ayarlanmıştır,

- Windows 11 ortada olan simge dizilimi rahat kullanım ve alışkanlık için sol bölüme çekilmiştir,

- Can sıkıcı sağ tık Windows Terminali (Open İn Windows Terminal) kısa yolu kaldırılmıştır,

- Telemetry kapalı, sistem temizliği yapıldı, gereksiz servisler kapatılmıştır.

- Net 3.5 etkin,

Programlı versiyonda programları uzun uzun yazmıyorum, yaygın olarak kullanılan ve kendimin de aktif olarak kullandığım programları ekledim, hoşunuza gitmeyeni kaldırıp değiştirebilirsiniz. 

- Ekran alıntılarında da göreceğiniz gibi performans odaklı hazırlanmıştır ve RAM kullanımı boşta ortalama 500-700 Mb arasındadır ki buda iyi bir değerdir.

- Sağ tık menüye kullanımınızı kolaylaştıracağını düşündüğüm (2) kısa yol eklenmiştir.

- RAM temizliğinini 15 dk bir otomatik olarak yapılması amacıyla ayarlama yapılmıştır. Zaten hafifi bir sürüm oldu bu da cihazınızı sürekli performanslı olarak kullanmanıza yardımcı olacaktır.

-22.01.2023 itibariyle günceldir, bu tarihten sonra güncelleme gelmişse, bilemem, 

- Aktivasyon için masaüstüne Aktivasyon isimli klasörü ekledim, klasöre MEPHİSTOOOO2 üstadın çalışmasını ekledim, kullanabilirsiniz. Aktivasyon sağlanmazsa alternatifleri deneyiniz.

- Birbirinden güzel yüksel çözünürlükte (40) wallpaper eklenmiş ve her yarım saate bir değişmesi sağlanmıştır.

- WİNSXS temizlenmiştir.

- Güncelleme sonucu kalan kalıntılar temizlenmiştir.

Performans ayarları yapılmıştır.

- Yapılan ayarlamalar ile Windows 10 kullanıyormuşçasına rahat edeceksiniz.

- ESD sıkıştırma yapılmıştır. Dosya boyutu 7.28 GB dir.

KENDİ MAKİNAMA KURDUM VE KULLANMAKTAYIM, ŞUAN İÇİN BİR SORUN GÖRMEDİM. VARSA SORUN BELİRTİNİZ LÜTFEN SONRAKİ ÇALIŞMADA DÜZELTEYİM.


---------GÖRESEL SÜRÜM SADE---------


--------SADE SÜRÜM SADE--------





- DOSYA HASH DEĞERLERİ AŞAĞIDAKİ GİBİ OLMALDIR.
CRC32:  E0F845A6
MD5:  F98CDFF1AEE22F3E1ACCB0D9005A83BE
SHA-1:  63AC6B532B724088B2DF25E5365C288015FB3E33

1- https://cloud.mail.ru

2-  https://cloud.mail.ru

3-  https://cloud.mail.ru

4-  https://cloud.mail.ru

5- https://cloud.mail.ru

PASS: Alphonso Elric

İlk etapta aklıma gelenleri ekledim, aklıma geldikçe eklemeler yapacağım.
TEST EDEN VEYA KULLANAN LÜTFEN KONUYU BOŞ BIRAKMASIN Kİ BİR SORUN OLUP OLMADIĞINI ANLAYABİLEYİM.

TEŞEKKÜR etmek parmaklarınızı aşındırmaz.

SAYGILARIMLA


parsnarko
parsnarko

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder